Co wy wiecie o pozycjonowaniu

w biznesie. Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu...SEO staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życ

Co wy wiecie o pozycjonowaniu SEO staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie. Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu...SEO staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Wątek wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Ale ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.